2008/07/08

marketing viral


marketing viral no melhor sentido da expressão; já conseguiram pôr meio mundo a falar disso,sem saber muito bem do que estão a falar.
para quem não chegou a ver o início, havia uma animação em flash com este texto:

Hundreds of years ago, scientists, artists and members of Royal families gathered to produce a clip of grand weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it and it was too much for the common man to handle. Thus the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how to break the seals has been passed down from one generation to another, hidden within the technological masterpieces of history. Edison’s light bulb, the Wright Brothers’ airplane and Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that can now be found within Nokia Download service, allowing the public – you, to find the key to break the seals. And see...the weirdest clip. Ever made...

agora está online a suposta carta judicial,cujo texto algo dúbio ainda contribui mais para o objectivo. não sei se falhou algo relativamente à data mostrada, ou se irão correr varios 'teasers' até à revelação final.


o meu bitaite é que deverá ser o inicio promocional de algum serviço da 'Nseries',mas não vou começar a especular:isso seria doentio...


mas lá que está a funcionar,lá isso está...



Open At Your Own Risk!

openatownrisk-1

openatownrisk-2


eu não; eu estou bem. mas sei de pessoas que estão birutas...

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